Followers

Blog Archive

Hate me :')

The post in facebook,

Ya aku tahu aku salah. Aku tahu aku tak sebaik kau orang semua. Aku tahu aku tak sepandai kau orang semua. Tapi kenapa tak guna kebaikan yang kau orang semua ada tu untuk tegur aku? Tapi kau orang boleh gunakkannya untuk mengumpat? Mengata? Mengutuk? Oh terima kasih sangat sangat. Hampir setahun aku kenal kau orang semua, aku telan segala bagai yg telah kau orang lakukan, segala bagai yang kau orang cakapkan. Ada pernah aku balas dengan kemarahan? Pernah? Tolong ya tolong. Tegur aku jika aku salah. Kau orang dah rampas senyuman yang pernah aku ada dulu, jangan buatkan perasaan benci ada. Seteruk mana pun aku, sejahat mana pun aku, semarah mana pun aku, aku tak pernah mmbenci kau orang. Aku minta maaf. Aku harap kau orang maafkan aku atas segala salah dan silap aku. Maaf untuk post kali ini juga.

People, kalau kawan kau salah, tegur dia. Kalau dia jatuh, bangunkan dia. Kalau dia sakit, bantu dia dan kalau dia perlukan anda, be there for them. That is what friends are for. Think. Assalamualaikum.


Sabar aku ada limit okay. Sekejam mana pun aku, seteruk mana pun aku, aku akan cuba berubah. for good. Tapi kalau cara korang untuk ubah dan tegur aku salah, sila malu pada diri sendiri okay? Maaf, aku tak sempurna.

No comments:

Post a Comment