Followers

Blog Archive

Tertinggi di carta hati :)


Nama dia Muhammad
Akmal Firdaus :) he own me and my heart :p haha, maaf, ayat nk best :p dye ni kawan baik aku . and yeah, he loves me a lots! mal, kau kawan hidupmati aku tau. tlg la jgn buat aku cuak tahap petala kelapan lagi lepas ni heeee.:p


Hey suami! :) okay, ni suami akuu.Nama pendek dia
Anas Faisal. sumpah sayang dia sangat2 :) walaupun jauhh, tapi igt ea apa orang tua tua ckp . jauh di mata, dekat di hati kan ? haha. estoy enamorado de ti suami! :p

Hm, nama budak kat atas ni muhammad azri :p selalunya aku panggil ayie je. dye ni star geng rugby kat tekshaaaa. suka tgk and ckp ngn dye ni. kalut semacam ;p


Okay,
ni ammar hafiq rauzan :) dye baik sangat sangat, sng nak touching and sng jugak nak marah2 orang. tapi, kalau org rapat dgn dye, dye susah sket nak marah. berpangkat 'driver dan pencuri hati kelas pertama' haha. dye ni racer under suzuki kot :p

Errrr. ni lagi sorang mamat yang aku sayang gila nk mati. Ikhwan :)
best sgt sgt bila ada dia. nothing much to say bout him coz he's a gooooood boy.



Ni muhammad misnon :p well, tk silap aku, budak ni tak suka aku masa first2 aku masuk kelas dye :p sedih kotttt. rapat ngn dorunk time dorunk nak blah pegy teksha daa time tu. nasib smpat kenal jugak kan? :)
haaaa, thnks sbb tegur aku smlm. aku tahan nngis tau tak sbb nampak dia kat blkg kau. haha. suka lepak ngn kau kat library!


Last but not least, meet my choco! His name is Faezezanee Rusdi kot :p
I love my choco. He is my fake husband :p kan choco kan? He's a good photographer. i wish tht he can own his own studio aftr this :p he is sooooo into this photography thingyy. faez ni suka sangat pecut laju2 time drive dan suka sangat tidur lmbat! haha. p/s: dye ada adek and ada isteri :p


notakakilima: ada ramai lagi sebenarnya, tapi oleh sebab saya sedang ketandusan idea dan kata, saya akan smbng lagi selepas ni :p berehat sebentar bersama kitkat :p


much love,
Aifaa :)

No comments:

Post a Comment