Followers

Blog Archive

Penantian part 2

memang benar dan tidfak dinafikan lagi .
debaran Pra Konvensyen semakin dirasai olah aku .
tu , ktowg balek bilik un pukul 3.30 pagi .
ditambah pulak ngan sufiah yg asyik2 panggil aku coz dye takot gelap and berdebar2 .

of course la , kena gelap cik piah . kalau tak , mcm mana maw tido , HAHA
btw , thnx jugak kat dye sbb tolong iron baju mlm ke2 tu ;p

hah , pagi pagi tu ktowg ada rehearsal kat atas stage .
OMG , aku tak boleyh sebut ' merupakan ' ? asyik tersasul jea dari minggu lepas .
hadoi .

then , around pukul 1 ktowg makan and pegy balek bilik .
ktowg lari balek bilik sbb nak relax , cool down and practice .
aku balik and aku tido . sbb mata aku lebam .
almaklumlah , dah seminggu aku tido 2-3 jam jea . cant you hear me ? 2-3 jam jea!
aiyooo , penat bhaii .

okay , ktowg dapat giliran ke - 2 antara 13 sekolah yg terpilih . kecut kecut .
haihh .
dah la ktowg pakai baju merah terang . mmg kontra habis ahh .
sumew peserta and sumew ckgu tnya , ' awak skola mana eh? '
aku un jawab ' saya skola smk bandar sunway cikgu . kenapa ? '
then ckgu tu balas , ' oh , patut la bersemangat jea '

mmg la ckgu oi . team kami mahu menang and mahu present for nasional .
craving fr it badly .

hee , masa naek stage uh , mmg lutut aku terketar2 abes aa .
bukannya sbb aku ta biasa present . just sbb aku AMAT takot kalau2 aku yg paling terok.
hee .
nasib lah aku takde terlupa mana mana part yg penting . alhamdulillah , ktowg buat yang terbaik .

bagi aku, kalau ktowg terpilih utk present for nasional , mmg aku all out lah . nak menang , nak present utk selangor !

hee . dah lepas uh , ktowg tgk skola bukit gading plak . omg , pengarah kewangan dye smart bhaii .
tapi aku ta suka sgt. muka mmg la smart , but , sombong kot kalau ktowg ramai ramai .
kalau dduk sorunk jea , mmg dye tegor.

hee . mengatal ;p [ nnti kena marah , padan muka! :') ]

okay . mlm uh ktowg tgk bnyak skola . mmg tade mood ah . tyme makan plak ktowg asyik tergelak jea
naseb ' pengarah urusan aku tak jatuh masuk kolam ' . kan yati kan ? haha

andd , amat penat plus amat mengantok . kat sblah hall plak dowunk ada party . rasa nak join jea , sabar jea la ;p

balek bilik pkul 10.30 mlm . borak borak then aku tetido lagi .
maaf kat sesape yang aku tak reply msg or aku tak angkat phone .
phone silent and aku tetido mati plak .
smpaikan 23 miscall and 16 msg .
ampunnn .

gmbar akan diupload esok :)


No comments:

Post a Comment