Followers

Blog Archive

Saya di Kedah

Perhatian Perhatian , saya sekarang berada di kedah untuk 3 hari 2 malam .
macam macam benda yang saya lihat dan saya lalui pada hari ini .
saya amat penat sekarang . nak tahu kenapa ?

saya bangun tido pukul 5.30 pagi . mimpi buruk xD
lepas tu , saya pegy skolah .
pkul 10 lebih tu saya dah bergerak menuju ke Kedah Darul Aman .
Amat memenatkan okay .
baek , sekarang dah pukul 12.21 malam dan saya baru nak makan malam .
baru balek dari menolong menghias dan mengemas rumah untuk wedding abang long .
penat penat penat.
takpe laa . bukannya selalu . kepala aku sarat dengan drama . aku dapat cast or prop ? or tak dapat pape ? anybody , please tell me ? :/

**awak , dimanakah awak sekarang ? saya rinduuuuuuu sangat kat awak bie .


okayla . nak berehat dahulu . ampunnnnn :(

assalamualaikum dan salam sejahtera . toodles .

No comments:

Post a Comment