Followers

Blog Archive

Penat.

hari niyh mmg manyak sueyy la utk aku ngan kawan kawan aku.
hari yg paling memenatkan dalam sejarah. nk pitam pown ada. HADOII.
esok tyme bola jaring harap harap leyh lepaskan tension aku neyh.
mtk2 la esok ta ujan :'(
i need someone to cheer me up.
i'm totally down and upset.
:'(
gosh, tears fall again and again. and i hate it.
thnx buhbye.


to hanah syg,
bie, u sabar okay?
i'll be by urside. kunk i bawak satu gengg dari sini if dye nk lawan sgt.
kita tgk sape menang en.
bajet baek, KEREK ada argh. bajet budak KL , pegy mampos ahh!
ko igt aku baek sgt kea?
aku juz baek ngn owg yg baek ngan aku, fmly aku or kawan kawan aku.
ko nk torture kawan aku? nk serang aku?
come, face me first. kalau ko cari dowunk dulu, u're just such a COWARD!
bodoh laa weyh if nk serang kawan aku, len kali, carik aa org yg setanding ngn ko.
faham? if tak paham paham lagy,meh sini aku kasi penampar free dulu, maybe lepas tuh ko bawu leyh paham. HAHA. buhbye, PENAKOT.
* haha, kecot kea akuu kalau ko serang?
u dont know who i am. i'm dangerous.


till then, buhbye syg :)

No comments:

Post a Comment