Followers

Blog Archive

ITS SUNDAY XD

woot woot :'(
satu lagy weekend yangg membosankan dan meletihkan.

pagi pagi lagi aku dikejutkan suh bgn mandi sbb nk pegy breakfast. mama malas nk masak, papa and adek da lapau.
yeahh, hari ahad mmg aku selalu bgn lmbat. penadd kot. HAHA

so, aku bgn la mandi2 and bersiap. free free dgr ceramah pagi niy.
mama ckp aku bersiap lmbat, betol kea?
bukan kea itu perkara biasa bila teens bersiap almost one hour?
geez -.-'
btw, pagy tadi breakfast kat oldtown white coffee kat sunway mentari.
malas nk pegy jaoh jaoh.
i had oldtown nasi lemak and ice blended white coffee with white hazelnut.
kenyang kenyang :D
skunk pon dah pkul 4 lebih, tapi aku ta lunch lagy. kenyang lagy kot. haha.

balek balek aku pown buat rajen nak siapkan homework.
semuanya dah siap except peka chemistry and report. hadoii.
aku tak ley nk bwat coz aku tade tyme budak kelas aku bwat experiment tuu.
tyme tu aku balek coz aku pengsan.
harap harap smpat disiapkan sblom chemistry class esok. copy kawan jea la nmpaknyee.
ampunnn pn loh XD
HAHA.

okayyy la, aku nk pegy kemas bilik + lipat baju = chatting through YM pulakkkk :)


toodles <3

No comments:

Post a Comment